
Proč častěji nepřemýšlíme o zlepšování pracovních podmínek v call centrech a na pracovištích v IT společnostech?
Neustále totiž narážíme na představu, že:
- pracovníci a pracovnice call center si nezaslouží lepší pracovní podmínky;
- na IT pozicích není co zlepšovat.
TO ALE NENÍ PRAVDA!
Covid-19 nám více než kdy předtím ukázal, že call centra jsou nezbytná a že práce v nich vyžaduje skutečné dovednosti.
A zatímco někteří zaměstnanci a zaměstnankyně v IT jsou dobře placeni, všichni rozhodně ne. Naopak ti dobře placení často nemohou čerpat dovolenou nebo v práci nic ovlivnit, ač jí často rozumí lépe než jejich nadřízení.
V celém odvětví IKT (Informační a komunikační technologie) je ještě hodně co zlepšovat, než dospějeme k důstojným pracovním podmínkám pro všechny.
Máš zkušenost se špatnými pracovními podmínkami?
Netoleruj je!
Zlepši je!
Naše iniciativa usiluje o zlepšení pracovních podmínek pro každého.
Chceš se dozvědět více o svých právech?
Přidej se k nám, zanech nám svůj kontakt a my se ti ozveme.
Nebo si přečti více o dalších tématech: